Dub-Stuy Records
Dub-Stuy Records 2016.
8. Srpanj 2016

Dubamine - "String Up the Sound" EP

To je taj zvuk
Snimao je u jamajkanskom Studio One i izdavao za kultni Channel One label koncem sedamdesetih i početkom osamdesetih. Surađivao je sa Sly & Robbie i Coxsone Dodd i dijelio mikrofon s Lone Ranger. Bio je vokalist i DJ, i jedan je od onih jamajkanskih artista, koji nikad nisu dobili priznanje koje zaslužuju. Danas, tri desetljeća kasnije i nekoliko glazbenih revolucija u reggaeu i dubu poslije, Carlton Livingston živi u glavnom gradu Sjedinjenih država Washingtonu, gdje je došao u zahvat američkom labelu Dub-Stuy Records.

Ovaj specijalni label je osnovan od strane dečki iz Tour de Force, Double Tiger i DJ Q-Mastah, koji su umjesto ignorantskog odbijanja, prigrlili ono što golema riznica jamajkanskog reggae ima za ponuditi i iz toga svega, te u kombinaciji s modernim utjecajima. rade svoju stvar. Na drugoj strani Velike bare su Livingstonovi moderni pandani, londonski MC Brother Culture i Blackout Ja, koji je se nedavno ponovno aktivirao i izbacio album s Dreadsquad. Dub-Stuy Records ih je sve okupio na svojem novom izdanju, predstavljajući jedno novo ime u svom katalogu - Dubamine.

Glazbena vizija ovog mladog kalifornijskog producenta se idealno uklapa u filozofiju Dub-Stuy Recordsa, koji si je na zastavu zapisao povezivanje reggaea i duba s hip hopom i raznim drugim facetama aktualne bas glazbe. U svom prvom izdanju za ovaj label Dubamine ispunjava upravo to. Jamajkanska pjevačka legenda Carlton Livingston u mračnoj vokalnoj traci "Good Morning Jamaica" na njegovom novom EP-u ima mjesto baš kao što to imaju i utjecaji minimalističkog dub techna u završnom instrumentalu "Murda Style", inspiriran stilom Rhythm & Sound izdanja.

Brother Culture u sjajnoj naslovnoj "String Up the Sound" nastupa poput nekog opakog jamajkanskog singjaya iz ranog dancehall perioda. Sintetični dubstep-basevi tu tumaraju između spacey zvukova, sampliranih puhačkih repeticija i zaraznog skanka. Blackout Ja u "Nicodemus" oživljava sjećanje na istoimenog slavnog jamajkanskog DJ-a u jednoj vrsti ažurirane inačice dancehalla osamdesetih, amplificirane snažnim dub efektima.

U EP-u "String Up the Sound" Dubamine je majstorski uhvatio zvučnu i stilsku estetiku Dub-Stuy Recordsa, koja miješa staro i dokazano s novim i inovativnim, i iz toga izvukao ono najbolje. Dubamine je ime koje treba upamtiti.