Rasta Altitude #1: HIGH GRADE COMMANDA, PETER POSH, PULAP REGGAE STATION, SLAVONIJA VIBES SYNDICATE, RASTA ALTITUDE SOUND

Tenfloor Records
Tenfloor Records 2017.
10. Travanj 2017

Teacha Dee - "Rastafari Way"

Slušaj učitelja

Proroka najmanje slušaju u njegovom zavičaju. Tako i u slučaju ovog jamajkanskog školskog učitelja preokrenutog u reggae pjevača, čija karijera je tek u Europi dobila pravi zamah. Bilo je to prije šest godina kada je Damion Darrel Warren AKA Teacha Dee uzeo plaćeni odmor i apsolvirao svoju prvu europsku turneju s velikim uspjehom, ponajviše na njemačkom govornom području. Pozitivna reakcija publike ljetnih festivala kao što je ReggaeJam na njegove vješto sročene tekstove u kojima s neobičnom lakoćom prenosi duboko filozofske, političke i socijalne teme je bio taj odlučujući moment kada je Teacha Dee odlučio svoje učiteljsko zvanje zamijeniti za mikrofon. Nakon što je te iste, za njega ključne 2011. godine snimio prvi album ("Reggae Souljahs: Beating Babylon with Music"), ovaj workaholic je u narednim godinama izbacio preko sedamdeset singlova surađujući s brojnim kolegama iz reggae i dancehall scene, te je s nastupima po brojnim festivalima i klubovima izgradio popularnost u Europi. U novom albumu ga zatječemo u suradnji s austrijskim House of Riddim kolektivom, koji potpisuje produkciju većine ovih trinaest novih skladbi. Specijalnost ovih Austrijanaca su čvrsti (i možda čak previše uniformirani) roots reggae aranžmani, koje ovi nižu po svim pravilima struke. Koncizne bas linije, kotrljajući ritmovi i puni puhači, upotpunjeni rogoznim klavirskim minijaturama i gorljivom gitarom, dominiraju ovim posve zabavnim i pitkim albumom s hrpom pjevnih refrena i privlačnih melodija u kojemu pak nema puno od dancehalla, kako bi možda očekivali ako zagrabimo dublje u dosadašnju diskografiju ovog reggae učitelja. Vrhunce albuma čine zarazna "Never Feel Alone" s Echo Minott, koja se kao uholaža uvlači u glavu i uporno dugo ne izlazi, te od Giddimani Records producirana "Emperor Selassie" sa silnim, orijentalno zvučećim puhačima, kao i odlična "Rumors" sa stihom koji sve objašnjava: ‘If you believe in rumors you hear about me, tell me what should I do when I hear some rumors about you to?’. S albumom "Rastafari Way" u paketu dolaze inteligentni tekstovi, upareni sa svježim vokalom Teacha Deea i najprofesionalnijom produkcijom, koja se trenutno može kupiti za pare na kontinentu - što tu treba više?

Moglo bi te zanimati