Povratak Showcasea na Punta Christo uz Sentinel Sound

VP Records
VP Records 2016.
17. Lipanj 2017

"We Remember Dennis Brown" kompilacija

Prisjetimo se Dennis Browna
Ovih dana smo za vas iskopali još jednog slavnog reggae viteza - Dennisa Browna, čije su pjesme za kompilaciju obradili novi i nešto stariji reggae izvođači. Redom velika imena plus buduće svjetiljke roots reggae glazbe. Kompilacija se zove "We Remember Dennis Brown" i napravljena je baš ‘kak dragi bog zapoveda’. Riddim trake su odsvirane sa živim bendom (plus digitalije i lagano zadubavanje) i čuje se u zvuku da se lova nije štedila. Producent je veliki Clive Hunt za label VP Records.

Dennis ‘Emmanuel’ Brown je inače sretni nosilac titule Crown Prince Of Reggae. Okrunio ga je sam Kralj Nesta Marley kad ga je proglasio za svojeg omiljenog pjevača s Jamajke. Znači, u pitanju su dva CD-a, jedan su militantne himne, a na drugom su ljubavne zavijalice. Nemojmo ove pjesmuljke s drugog CD-a zanemariti jer je uz Gregory Isaacsa, Dennis bio majstor podilaženja ljepšem spolu kroz pjesmu. Ja ću se kao i uvijek u svojem vjerskom ekstremizmu fokusirati više na prvi CD. Znači od uvodne (i jednog od najvećih Dennisovih hitova globalno) "Rasta Children" - u izvođenju Chronixxa, Jesse Royala i ekipe - pa sve do zadnje "To The Foundation" u izvođenju VP label studijskog benda album jednostavno roka tvrdo i bezkompromisno. Svaka je pjesma puna biblijskih referenci i posolit će Babiloncima fino pamet. Ako je netko alergičan na propovijedanje u glazbi neka se uhvati drugog (svjetovnog) CD-a jer prvi je za rasta fanatike i poštovatelje lika i djela dragog boga stvoritelja. Pošto je Dennis za života napravio više od jednog killer hita ova je kompilacija stvarno ekstra jaka šta se tiče selekcije - ("Don’t Wanna Be No") General Bushman ga je stvarno skinuo do gola, "Promised Land", "Milk & Honey", "Created By The Father", "Melting Pot" (u izvođenju sina Freddie McGregora koji se odaziva na Chino), ("Can’t Take It") "Easy" (uvijek jaki Mykal Rose iz Uhuru legende), "Wolves & Leopards" (Richie Spice - the man), "Black Liberation" (u obradi damice koja se nazvala Shuga - tu kod nas bi joj se smijali zbog tupavog imena sigurno).

Sve u svemu, ekipa - kompilacija je all killer - no filler - check it out! Isis to JAH - the owner of Reggae Roots music universally. JAH can make JAH can break.
Tekst:   Čupi