Ras Mc Bean & Soulcraft – „Reggae On A Mission“

Sound Business
Sound Business 2018.
21. Veljača 2018

Singer Tempa and Paul Fox - "Try / Full Belly, Empty Heart" 12''

Kao jedan

Dok je jedan tek bio rođen koncem osamdesetih (1988. godine), drugi je u to vrijeme već počeo posjećivati sound system događanja Jah Shake i drugih tadašnjih britanskih dub formacija. Ali obojica imaju puno toga zajedničkog. I Singer Tempa, građanskog imena Patrick O'Reilly, i Paul Fox su stasali u engleskoj sound system sceni, iako s većim vremenskim razmakom. Glazbena putanja od Singer Tempa je počela prije sedam godina i do sada je izbacio nekoliko 7inčnih izdanja, te jedan album i EP, a Paul Fox je svakako već dulje vrijeme sastavni dio britanske dub scene, čija reputacija producenta i pjevača je neprikosnovena kroz skupine i etikete Shades of Black i Word, Sound & Power, ali i posljednjih godina samostalnim radovima, kao što je prije tri godine objavljeni album "Break Free". Upravo skladba "Full Belly, Empty Heart" s rečenog albuma čini B stranu ovog 12inčnog izdanja, s pripadajućom dub verzijom, kako to i pripada ovakvom formatu. Pri tome je malo kada u samo nekoliko riječi točno opisana čitava dilema modernog života na Zapadu u kojemu je materijalizam odnio konačnu pobjedu nad duhovnim, a moglo bi se - kada bi se htjelo - i dalje nadopuniti s: fully belly, empty brain. No, i Singer Tempa je se istaknuo kroz nekolicinu angažiranih komada tipa "War is Not A Game" ili "Devil's Payroll" (sa Sandeenom). Obojica njih, čini se, kao da su hodajuće i pjevajuće savjesti čovječanstva. S vrlo ugodnim, harmoničnim i melodičnim vokalima govore oni i pjevaju o najružnijim stvarima. U "Try", glavnoj skladbi izdanja, Singer Tempa apelira na našu ustrajanost. S toplim basevima i beatovima koji između nude dovoljno prostora za razmišljanje o tekstovima, ova dvojica su isporučili vrhunske komade britanskog duba i reggaea, tiho i kroz stražnja vrata.